Válasz egy jogos felvetésre

2008.02.15. 17:40

Szégyenkezve olvastam Edit sorait. Be kell vallanom én azt gondolom, hogy a Valentin - nap elsősorban a szerelmesek napja, és az csak két egymást szerető emberre tartozik, hogy miként teszik egymás számára emlékezetessé ezt a napot. Ám ha úgy tekintjük, ahogy azt Edit felvetette, vagyis nemcsak a szerelemről, hanem a szeretetről is, továbbá a nők megbecsüléséről is szól ez a nap, akkor én megkövetem őt és rajta keresztül valamennyi hölgyet, akik ezt a blogot olvassák. Én mint a blog egyik szerzője ezúton üdvözlök minden hölgyolvasót és szívből kívánok nekik sok szerencsét a szerelemben és az élet más fontos területein is. Befejezésül álljon itt egy kis versike, amely ezt a jókívánságot hivatott alátámasztani.

Valentin - nap alkalmából köszöntöm a hölgyeket
E napon előttük hajtom meg most ősz fejem
Kívánom most minden nőnek őszintén
Ahogy szeret, őt ugyanúgy szeressék

Legyen részük boldogságban örömben
S csak nagyon ritkán, vagy sohasem ürömben
Kívánságuk mindegyik teljesüljön
A szerelem senkit ki ne kerüljön

A bejegyzés trackback címe:

https://aketbarat.blog.hu/api/trackback/id/tr89340694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása