Kedves Feri.

2008.02.01. 00:08

Remelem meg emlekszel ram. Csak azert kerdezem, mert akarmiröl legyen is szo itt a blogban, vagy a weboldalon, mindig mindenki a Karcsinak reagal es nem veszik vagy nem akarjak tudomasul venni azt, hogy en is itt vagyok. Attol függetlenül hogy en mar nem Vasason hanem Nemetorszagban elek es innen szerkesztem a portalt meg a blogot. De mindezek ellenere epp olyan jol ismerem a vasasi ügyeket mint ti. Lehet hogy ti ket malomban öröltök, de azert en szeretnem ha a portal es a blog politika mentes maradna. Lehet hogy ez a portal es a blog nem szamit hivatalosnak, mint ahogyan a masik vasasi portalt titulaljak, de azert szerintem  megallja a helyet mindenhol, es tudod en nagyon büszke vagyok arra hogy egy igazi vasasi weboldalunk van nekünk kettönknek, marmint a Karcsinak es nekem.  Ezennel azt üzenem neked es minden erintettnek, hogy  ne csak azt figyeljetek hogy hol tudtok belenk kötni hanem neha egy -  egy szep dicseretet is beirhattok a vendegkönyvünkbe !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szivelyes üdvözlettel kivanok neked minden jot.

               Edit Refflinghaus

született : Habenczius Edit.

                Deutschland 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aketbarat.blog.hu/api/trackback/id/tr84320393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása