Kedveseim.

Tudjatok itt nalunk mar elkezdödött a farsangi idöszak. De igazsag szerint csak a nagyvarosokban van nagy dinom - danom.  A teveben minden programon karnevali közvetites van. Csodalatos jelmezekben es meg csodalatosabb lanyokkal paradeznak. Szol a jo kis zene. Megy a viccelödes es a poenkodas. Esznek isznak az emberek. A karnevali hangulat majdnem olyan mint otthon de megis mas...............................

A karacsonyi ajandekom lassan lassan de eletre kelt. Ugyanis egy 60 literes akvariumot kaptam a Gabi lanyomektol. Nem gondoltam volna, hogy egy akvarium fenntartasa ilyen nehez feladat. Elöször homok,aztan meg kövek es diszitö elemek, meg a növenyzet került bele. Feltöltöttem vizzel,es egy hetig igy volt halak nelkül. Aztan megvettem bele a halakat is. Több fajtat . Guppit, Ezüst mollit, neont, hasonlot, mint az aranyhal, csak kisebb. Egy darabig tökeletesnek latszott minden.A halak vigan uszkaltak , amikor egyszer csak eszrevettem, hogy tele vannak feher pötyökkel. Es elkezdtek hullani. Egymas utan döglöttek meg. Neonom az összes elment, molli is egy, guppi is kettö, alig maradt par darab. Elrohantunk az allatkereskedesbe megkerdezni mit kell tenni ilyenkor. Adtak gyogyszert. meg vitamint, amit a vizbe kellett csepegtetni. Az a par, ami megmaradt hamar helyre jött. Aztan egy nap mit vettem eszre kepzeljetek, hogy bebi halak uszkalnak a vizben. Nem is tudtam elkepzelni mitevö legyek. Egyszer betegek, egyszer bebiket adnak. Ugyhogy most van kb 4 - 6 kis bebi halam.  Hat ilyen az elet, egyszer lent egyszer fent.

De azert üdv mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://aketbarat.blog.hu/api/trackback/id/tr64315594

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása