Anyák napja

2008.05.03. 22:17

Május,igen a május, ez csodaszép hónap.Nyilnak a kerben a virágok, csiripelnek a madarak, minden zöldülni kezd, és melegszik az idő. De ez mind semmi, május első vasárnapja Anyák napja. Mivel hogy mindenkinek van édesanyja, ezért mindenkinek kedves ez az ünnep. Persze mindenki másképpen ünnepli. Van aki virággal , van aki verssel vagy rajzzal, vagy valami ajándékkal csekélységgel, vagy csak egy csókkal köszönti szerető édesanyját. De legyen az ajándék bármi, csak egyet jelenthet, szeretlek Édesanyám !!!!!

                                            Anyák napi idézetek :
Hajnaltájban rétre mentem, harmatcseppet szedegettem,
Pohárkába gyűjtögettem, nefelejcsem beletettem.

Hazamentem, elpirultam. Édesanyám mellébújtam,
Egy szó sem jött a nyelvemre, könnyem hullt a nefelejcsre.
 Fazekas Anna

 

Hogyha virág lennék,
ölelnék jó illattal;
Hogyha madár lennék,
dicsérnélek zengõ dallal;
hogyha mennybolt lennék,
aranynappal, ezüstholddal,
beragyognám életedet csillagokkal.
 Pákolitz István

 

Anyukám jó reggelt, Így köszönt a lányod,
Nyílnak már a réten tarkaszín virágok.

Úgy ver most a kis szívem, kalimpál, mint motor,
Kislányod helyett beszéljen a csokor.
 Mészáros Piroska

 

Anya kezét fogni jó,
hogyha kutya jön,
anya kicsit mosolyog,
a kutya köszön.
Anya kezét fogni jó,
hogyha hull a hó.
Egy szavára elkerül
minden hógolyó.
 Károlyi Amy

 

Fáradt kezedre könnyesen hajolva
Megköszönöm néked az életet,
Az, álmaim s fehér szívedből nőtt
Meséidet, a tündérszépeket.
 Ámon Ágnes

A bejegyzés trackback címe:

https://aketbarat.blog.hu/api/trackback/id/tr69452746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása