Keresem........

2008.03.06. 17:06

Keresem fiamat, Zoltai Gábort (Budapest, 1968. I. 10.) és édesanyját, önként elvált feleségemet, dr. Székely (1982-ben Schenkre váltott) Klárát, aki, és szülei, 1979. júniusában fiamat Németországba vitték (az engedélyem nélkül), és ott is maradtak, máig. Minden módon, így több külföldi városban személyesen is többször kerestem, és kerestettem is õket, a Vöröskereszt és jónéhány más külföldi szervezet által, eredménytelenül. Mindig csak utólag értesültem olyan címeikrõl, ahonnan már elköltöztek (1982: Hamburg, Rudolphiplatz 1 - fiam és édesanyja, Ritterstrasse 25 - a nagyszülõk; 1997: Mülheim an der Ruhr, Holzstrasse 183 - a nagyszülõk). A fiam 40 éves, és 28-ik éve nem láttam, azt sem tudom: hogy néz ki, mi a foglalkozása vagy hogy nagyapa vagyok-e. Több keresõszolgálat foglalkozik velük most is, amelyeknek sokkal részletesebb információkat adtam - eredmény fél éve nincs. Kérem olyanok segítségét, akiknek Németországban (esetleg Svájcban) kapcsolatuk van. - Köszönettel, nzoltai@t-online.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://aketbarat.blog.hu/api/trackback/id/tr99368586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása